Certificaat

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Greetz
Greetz
-

Meer

Minder


Authentieke beoordelingen

  • Beoordelingsdatum
    (nieuwste eerst)
  • Beoordelingsdatum
    (oudste eerst)
  • Beoordeling
    (hoogste eerst)
  • Beoordeling
    (laagste eerst)
Bij een bestelling van bloemen stond gratis vaas !
Voor mij is gratis dus gratis, maar helaas niet bij Greetz, je moet een code meegeven VAAS.
Greetz was echt mijn favoriete website voor kaartjes en kadootjes maar de laatste 3 bestellingen zijn gewoon niet geleverd maar wel betaald en het lijkt alsof alles goed is gegaan maar de pakketten komen gewoon niet aan. Bij 3 verschillende adressen en woonplaatsen ook dus daar heeft het niets mee te maken. Jammer maar ik ga op zoek naar een andere
Ik plaatste een bestelling waarvan ik zag dat het op 1 adres bezorgd werd, maar het waren 2 aparte kaartjes voor 2 adressen. Letterlijk 1 minuut na het plaatsen nam ik contact op voor wijziging van het bezorgadres, dit kon niet meer!

Helaas ging het om 2 kaartjes voor zieke mensen en dus heel vervelend dat zij nu nog een kaartje krijgen voor een ander ziek persoon en zij dus moeten gaan regelen dat deze kaart naar het juiste adres gaat of weggooien en moet ik extra kosten maken.

Klantenservice kwam met correcte antwoorden hoe zij dit geleerd hebben, maar uitkomst was dat zij nergens mee wilde helpen.

Het lijkt mij niet dat na 1 minuut de kaart gedrukt is en bij de postnl ligt. Heel knap, maar superjammer!
Kado besteld met personalisatie voor veel geld maar kwaliteit van afdrukken niet scherp en over oude etiket heen geplakt. Wat je zag en voelde. Werd niet geloofd en zeiden dat ik dan maar het nieuwe etiket eraf moest halen. Meer dan eur 20 voor betaald. Moet ik het nu eerst helemaal gaan slopen. En dan? Ja dan krijg ik eur 2,50 terug. Zo gaan ze om met je.
Met Valentijn dag rozen en een doosje chocolade.
Werd pas om na 22:30 geleverd doos kapot alles nat . Bloemen na een dag al weggegooid alles was slecht kwaliteit. Mail gestuurd reactie op gekregen en ze zijn vandaag de dag nog mee bezig. Je hoort heleyniks meer van ze. Omdat het product op was.
Zeer onprofessioneel bezig zijn ze
Na betalen kwam ik daarachter en direct de klantenservice benaderd. Moest daar 10 minuten wachten totdat ik aan de beurt was.

Daarna heeft Shirlene me verteld dat het kaartje al te ver in het bestel proces zat.
Greetz heeft een ruime hoeveelheid leuke kaarten waar je uit kunt kiezen. Het is een gebruiksvriendelijke website. De kaarten die ik verstuurd heb, zijn tot nu toe altijd op tijd aangekomen.
Mijn partner had voor Valentijn een cadeau besteld (rode roos in vaasje, houten hart en chocoladereep)
Ontzettend leuk idee, tot het thuis bezorgd werd …
1. Verkeerd bezorgd door bezorgdienst
2. roos was al slap bij aankomst.
3. Er zat een hele andere chocoladereep bij dan op de website stond. Deze was ook veel kleiner.

Melding gemaakt via chat. Medewerker gaf aan dat ik een nieuwe opgestuurd zou krijgen.
Daarna via mail contact gehad omdat verzender toestemming moet geven.
Na een paar dagen nog steeds geen verzendbevestiging. Nogmaals gevraagd via de mail.
Hier wordt niet meer op gereageerd!!
Echt een slechte zaak greetz!
Ik heb nu al een paar keer iets verstuurt en het is nog nooit op tijd gekomen. Leuke Vaentijn....mislukt
Valantijnsdag, woensdag besteld in de ochtend. Met Valantijnsdag niet geleverd "kwijt". Na contact met klantenservice waarbij je 45 min moet wachten om dat er 80 wachtende zijn. Geen compensatie niks mogelijk. Alleen maandag opnieuw verzenden. Greetz komop dit is uitermate slecht. Nooit meer bestel ik hier.

Loading...

Het eKomi zegel