Certificaat

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Ben
Ben
Ik ben de mobiele provider voor als je op je eigen manier het maximale uit je budget wilt halen. Want ik ben er voor jou. Zo kun jij doen waar je blij van wordt. Zonder te veel te betalen. Zo houd je meer geld over voor de dingen die écht leuk zijn. Bij mij geniet je altijd van alle vrijheid. Zo blijft je abonnement bij je passen.

Meer

Minder


Authentieke beoordelingen

  • Beoordelingsdatum
    (nieuwste eerst)
  • Beoordelingsdatum
    (oudste eerst)
  • Beoordeling
    (hoogste eerst)
  • Beoordeling
    (laagste eerst)
Aanvraag is goed gegaan. Je kan direct na de aanvraag al een account aanmaken zodat op het moment dat je abonnement ingaat (heb voor nummerbehoud gekozen) de app gelijk goed werkt. Mijn vriendin is ook overgestapt. Hebben toen gelijk beide het Klantvoordeel aangemeld. Heel even wachten en toen we de app opnieuw opstarten was dit gelijk zichtbaar. Je krijgt ook een extra sms ter bevestiging. Eigenlijk ging alles goed. Werk zelf ook in een Telecomwinkel. Merk wel vaak dat mensen dit soort dingen lastig vinden en dan ook stoppen met lezen en de stappen niet meer juist opvolgen. Vanuit Ben gaat alles in ieder geval goed en is het duidelijk. Complimenten!
Mijn eerste mobiel was een Ben en ik heb nog steeds hetzelfde nummer.

In 25 jaar 2x een andere provider geprobeerd, maar toch steeds weer teruggekeerd. Ben is een no-nonsense bedrijf, met normale prijzen, fijne toestellen, goede afhandeling van bestellingen en heldere communicatie.
Ik heb mijn abonnement naar mijn weten stopgezet ergens in Juni. Vervolgens ervan uit gegaan dat mijn abonnement was stopgezet (ik ging 8 maanden op reis) en bij terugkomst kwam ik erachter dat hij nooit was stopgezet. Daardoor heb ik 132,92 euro kosten gemaakt waar ik niks aan heb gehad. Ik heb op een gegeven moment tijdens mijn reis voor DIGID een bevestiging-sms moeten ontvangen en ik dacht dat dat kon zonder abonnement gewoon kon, waardoor ik 1 maand 48 euro aan kosten heb gemaakt, dat vind ik op zich begrijpelijk ALS IK EEN ABONNEMENT HAD GEHAD, ook al is het belachelijk duur grapje voor m’n simkaart erin en eruit halen voor een paar minuten (mijn abonnement zelf was 14 euro, dus daar kwam 30 euro bovenop). Maar de overige kosten (alle andere 7 maanden dat ik op reis was), wanneer mijn abonnement gewoon opgezegd had moeten zijn, wil ik simpelweg niet betalen.

Ik vind het vooral erg raar dat mijn abonnement niet was opgezegd want blijkbaar hebben jullie een regel dat dat pas kan als ik dit bevestig via de mail, maar die mail heb ik nooit gehad omdat mijn oude mail adres niet meer bestaat. Jullie hebben meteen na het versturen van een bevestigingsmail een bericht gekregen dat het mail adres niet bestaat, maar toch niks meer laten horen hierover, geen sms gekregen helemaal niks. En nu ik terug ben bel ik om een nieuw abonnement af te sluiten en krijg ik te horen dat het nooit was opgezegd. Ik was altijd zo tevreden over jullie, maar toen ik dit hoorde heb ik wat ik kon terugboeken van de onterecht gemaakte kosten, zo snel mogelijk teruggeboekt, totdat mijn klacht in behandeling was genomen. Maar voor die tijd heb ik gewoon 15 euro extra betaald voor een te late betaling en is er gedrei
Ik heb mijn abonnement naar mijn weten stopgezet ergens in Juni. Vervolgens ervan uit gegaan dat mijn abonnement was stopgezet (ik ging 8 maanden op reis) en bij terugkomst kwam ik erachter dat hij nooit was stopgezet. Daardoor heb ik 132,92 euro kosten gemaakt waar ik niks aan heb gehad. Ik heb op een gegeven moment tijdens mijn reis voor DIGID een bevestiging-sms moeten ontvangen en ik dacht dat dat kon zonder abonnement gewoon kon, waardoor ik 1 maand 48 euro aan kosten heb gemaakt, dat vind ik op zich begrijpelijk ALS IK EEN ABONNEMENT HAD GEHAD, ook al is het belachelijk duur grapje voor m’n simkaart erin en eruit halen voor een paar minuten (mijn abonnement zelf was 14 euro, dus daar kwam 30 euro bovenop). Maar de overige kosten (alle andere 7 maanden dat ik op reis was), wanneer mijn abonnement gewoon opgezegd had moeten zijn, wil ik simpelweg niet betalen.

Ik vind het vooral erg raar dat mijn abonnement niet was opgezegd want blijkbaar hebben jullie een regel dat dat pas kan als ik dit bevestig via de mail, maar die mail heb ik nooit gehad omdat mijn oude mail adres niet meer bestaat. Jullie hebben meteen na het versturen van een bevestigingsmail een bericht gekregen dat het mail adres niet bestaat, maar toch niks meer laten horen hierover, geen sms gekregen helemaal niks. En nu ik terug ben bel ik om een nieuw abonnement af te sluiten en krijg ik te horen dat het nooit was opgezegd. Ik was altijd zo tevreden over jullie, maar toen ik dit hoorde heb ik wat ik kon terugboeken van de onterecht gemaakte kosten, zo snel mogelijk teruggeboekt, totdat mijn klacht in behandeling was genomen. Maar voor die tijd heb ik gewoon 15 euro extra betaald voor een te late betaling en is er gedrei
Overzichtelijke website waardoor het uitkiezen van het juiste abonnement een heldere beslissing is. Geen adders onder het gras of aanbiedingen die te mooi zijn om waar te zijn. Gewoon goed!
Alle informatie die ik nodig had is op de website van Ben te vinden. Duidelijke uitleg over hoe je kunt bestellen en/of het abonnement kunt verlengen. De afhandeling van e.e.a. gaat precies zoals uitgelegd.
Ik heb mijn abbonnement pa dagen eerder kunnen verlengen en dit ging zonder problemen! Omdat ik gewoon heel graag een nieuwe toestel wilde hebben… ik heb daarbij ook nooit problemen met BEN gehad. Als ik vragen had werd t ook meteen beantwoord en goed geholpen. ❤️
Via aanbieding op de Euroclix site een éénjarig contract bij Ben afgesloten. Opsturen simkaart, aansluiten en alle standaard administratieve handelingen zonder problemen verlopen maar de beloofde bonus voor nieuwe contracten niet gekregen. Nu meer dan anderhalve maand verder en nog steeds niks ontvangen. Bij het indienen van een claim wordt deze niet eens in behandeling genomen maar gelijk afgewezen omdat dat nu eenmaal is wat Ben doet. Nou dat belooft dan wat voor als er in de toekomst wat mis gaat en ik de klantenservice moet benaderen bij Ben.
Ik heb op de site een extra sim abonnement afgesloten voor mijn zoon en aangegeven dat ik nummerbehoud wil. Na de bestelling wordt je direct doorgestuurd naar het nummerbehoud formulier. Nu heeft Ben dit uitgevoerd op mijn eigen nummer ipv de nieuw aangevraagde sim.
De klantenservice meldt dat dit niet teruggedraaid kan worden. Mijn nummer bestaat dus nu niet meer.

Dit is duidelijk een fout op de site van Ben. Nummerbehoud aanvragen kan dus NIET direct na een bestelling. Je moet wachten tot er een tijdelijk nummer is toegewezen zo verteld de klantenservice.
It is zo frustrerend en Bel Simple werkt slordig echt een bende.

Loading...

Het eKomi zegel