Certificaat

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Allianz Nederland
Allianz Nederland

Meer

Minder


Authentieke beoordelingen
over de afhandeling van schade van een autoverzekering

  • Beoordelingsdatum
    (nieuwste eerst)
  • Beoordelingsdatum
    (oudste eerst)
  • Beoordeling
    (hoogste eerst)
  • Beoordeling
    (laagste eerst)
Loek Halverstad
Goede beoordeling; maar het was niet al te ingewikkeld.
geen toelichting beschikbaar
Dit is echt ongelooflijk. Wordt je aangereden op de snelweg. Wordt er door de tegenpartij doorgereden (dus een wettelijk misdrijf!) en dan nog stelt Allianz zich op punt (omdat de tegenpartij/verzekeraar geen melding maakt) dat mijn premie etc omhoog gaat. Ik zou graag gebeld willen worden.
Peter Stuut
Zoals bij de melding aan Allianz als bij het schade bedrijf *** een perfecte behandeling
Gerard hemmen
geen toelichting beschikbaar
T van Beek
BesteOp onderstaande email nooit antwoord gehad. Slecht ook.
De reparatie was prima maar de communicatie in het voortraject zeer onduidelijk.
Nu zie ik de volgende pagina met een vraag over claimstracker. Geen idee wat dat is, ook geen uitleg erbij. Amateuristische enquĂȘte helaas dus.
groeten
*** informatievoorziening nodig

Beste

Via Allianz heb ik o.a. een autoverzekering lopen met polis *** voor de Peugot PX004V.
Nu heb ik recent in het weekend net voor een 2 weekse-vakantie in het buitenland een flinke ruitschade opgelopen waardoor er een nieuwe voorruit in moet.

Daarom belde ik zoals aangegeven met Allianz Autoruitenservice 088 5773333.
Ik werd direct doorverbonden bleek naar Carglass. Het bleek echter niet mogelijk de klus voor mijn vertrek uit te voeren.
Gisteren na terugkomst belde ik weer op om e.e.a. in gang te zetten.
De mevrouw aan de lijn zei haar naam en we hebben de afspraak in Alkmaar ingepland. Ik moest zelf nog even Allianz bellen. Het was toch wat vreemd en ik vroeg bel ik met Carglass eigenlijk.
Dat was niet zo en het bleek een voor mij een volkomen onbekend onbekend bedrijf Glasdrive te zijn.
Na een paar uur werd ik gebeld door een mevrouw van ***. Vreemd maar het bleek bij verdere navraag over de ruitschade te gaan. Ze had weer een connectie met Glasdrive.

Dit is wel erg verwarrend. Op de website van Allianz vind je hier niets over. Wie zijn de partners die er zijn. Ook vreemd dat als ik terugbel om met Carglass verder te gaan waar ik eerst naar toe werd verwezen (en die de gegevens al had opgenomen en had uitgezocht of het nog in Duitsland kon worden gedaan in geval van nood enz.) dat ik dan automatisch een ander bedrijf aan de lijn krijg waarvan ik pas later merk dat het niet Carglass is.
(toen ik Allianz hierover belde bleek uw collega ook nog nooit van Glasdrive gehoord te hebben dus die was eerst ook in verwarring)
Het lijkt me hard nodig dit te verbeteren want dit is vervelend voor mij als klant en ook amateuristisch van uw kant. Een goede uitleg over hoe en wat op de website lijkt me wel het minste.
Succes daarmee.

Groeten
***
Ed Roseboom
Na de schademelding door mij werd er meteen actie ondernomen en kon mijn auto vrij snel worden gerepareerd
Ger Stevelmans
Prima geregeld!
geen toelichting beschikbaar
Het hele proces is goed verlopen

Loading...

Het eKomi zegel