Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Bredemeijer.nl

Ik had een verkeerde maat deksel gekocht en er werd kosteloos een goede deksel opgestuurd. De volgende dag had ik hem al!
Mijn pakket was zoekgeraakt door GLS echter is dit adequaat opgelost door de servicemedewerker.
Inmiddels alweer de derde nieuwe deksel op mijn theepot ontvangen, nadat deze kapot is gevallen. Fijn dat er na al die jaren nog steeds onderdelen te koop zijn. Echt duurzaam!
Telefonisch slecht bereikbaar, als je aanwijzing mail volgt.
Veel theezeefjes hebben wat te grote gaatjes, waardoor er wat droes in mijn theepot komt, met deze heb ik er geen last van!!
Keurig bericht van aflevering en alles naar wens verlopen
Ik had een vergissing gemaakt in mijn bestelling en die werd op een zeer vriendelijke en servicegerichte manier opgelost.
Zeer adequaat tewoordgestaan door Leonie van Waas
Het pakje kwam keurig op tijd, maar tot m’n teleurstelling kwam er een dekseltje voor halve liter pot uit… Terwijl het een grotere moest zijn . Daarover gebeld en binnen twee dagen kwam de juiste hier aan! Super!!

Dat is nog een service!

(Het te kleine dekseltje teruggestuurd. )
Ik had het verkeerde theepotdeksel besteld en werd erg snel en kosteloos en behulpzaam geholpen.

Dat ik geen 5 sterren geef heeft te maken met de website: ik vond deze vrij onduidelijk. De types deksels staan niet bij elkaar maar verspreid over de pagina’s. Je denkt dan al gauw dat je de goede gevonden hebt als je het plaatje herkent en kijkt niet verder.

Verder complimenten voor de afhandeling!

Henriëtte Jansen