Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Cable-company.be
Cable-company.be
Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

Top kwaliteit
Ik heb item 2x RCA to XLR cable 10 m gekocht, wanneer ik deze aansluit op mijn mengtafel naar mijn speaker, is het geluid niet zo zuiver en vervormd en wanneer ik de andere kabel gebruikt 2x RCA naar 2x RCA Pro Series kabel, 10m heb ik geen probleem.

Geen idee wat het probleem is, jullie zeggen mij de kabel terug sturen op mijn kosten, de kabel terug sturen kost mij evenveel dan de kabel zelf.

Groeten

***
Zeer tevreden over snelle levering, reeds de dag nadien.
Alles was naar wens.
Alles super in orde, snel en correct.
Top service.
mooie verpakking valt zeer goed op,bestelling de dag nadien al in bezit ook,al woon je in een buurland.
Topie.
***
Beste , de door ons bestelde kabel is pas na 4 dagen aangekomen hetgeen onze planning volledig in de war stuurde .
Snelle service, meer kan ik niet zeggen. Wat ik zocht, was dadelijk thuis geleverd zonder probleem. Thx
Eenvoudig te bestellen, snelle levering, degelijke prijzen. Prima!
Snelle levering, goed produkt