Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Glassboards.be
Glassboards.be
Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

Ons glazen whiteboard was de volgende dag al geleverd en makkelijk om op te hangen. Mooi!
ik ben reeds klant sinds 2016. Ik heb 2 glassboards en al meerdere keren magneten besteld ook om cadeau te geven. Alle andere leveranciers die "sterke" magneten aanbieden bleken toch niet zo geschikt voor glassboards en wat ik bij SAM koop is steeds goed geweest.
De service was perfect. De bestelling was snel ter plaatse en volledig in orde.
Glasbord is mooi, goed afgewerkt, gemakkelijk op te hangen. Is precies wat ervan verwacht mag worden. Een vijfsterren-score.

Levering: beneden alle peil!
Eerst: "voor 17 u besteld, de volgende dag geleverd", zegt de website van SAM Online Stores. Niet waar! mijn glasbord is zelfs maar rond 18 u de volgende dag bij PostNL bezorgd. Dan is het moeilijk om dit dezelfde dag nog te bezorgen bij de klant.
Vervolgens : de dag van uiteindelijke levering waren wij niet thuis (normalerwijs werd de levering eerder verwacht). Pakket wordt door de besteller dus maar naast de voordeur gezet, en in de regen. Wanneer wij thuiskomen is de verpakking al bijna tot papierbrij teruggebracht.
Een nul-score dus voor de levering door SAM en door PostNL (of zijn vertegenwoordiger in België)
Vreesde als ik de toestand van de verpakking zag dat het bord kapot ging zijn bij aankomst. Maar er was geen schrammetje aan.
Het was stevig verpakt in piepschuim enkel jammer dat de accessoires niet als apart pakketje waren bijgeleverd. Maar dat de doos opengedaan was geweest waardoor de doos al beschadigd was en de onrust initieel opwekte.
Anders wel super tevreden van deze aankoop.
Beste,

Ik had een glassboard (magnetisch) besteld en de volgende dag netjes geleverd.

Echter het ophangen was niet zo éénvoudig.
Er dienden 4 gaten geboord te worden in de muur en deze moesten precies op de juiste plaats zitten.
Het had handig geweest mochten de boorgaten meegedrukt worden op de verpakking, dan konden deze éénvoudig op de muur overgebracht worden.

Nog éénvoudig zou geweest zijn om het glassboard achteraan te voorzien van een metalen hangpunt die inhaakt op een metalen haak die op de muur word bevestig. Op die manier heb je een volledig onzichtbare montage, een volledig strak en zwevend bord en veel éénvoudiger aan te brengen, en hoeft niet zo'n millimeter werk te zijn zoals dat wel het geval is bij de huidige montage.

Montage op de muur kan volgens mij dus beter en makkelijker. Voor de rest geen opmerkingen
Perfekte en snelle service.
***
Beste,

De bestelling alsook de levering zijn zeer Vlot verlopen. Het is wel jammer dat alle magneten in de planset niet sterk genoeg zijn voor ons glazen magnetisch planboard van Legamaster, dus enkel de stiften zijn bruikbaar.

Groeten
Glasbord besteld, tijdig geleverd. Zeer degelijk, glasmagneten dik ok. Krijtstift schrijft soms moeilijk ook al duw je er op en heb je goed geschud. Kan niet droog weggeveegd worden zoals op de site staat, wel makkelijk met nat. Ook dunne tape bij besteld, na goed aanduwen helemaal ok.
Op de site zou nog duidelijker mogen aangegeven worden wat bij welk soort bord hoort (accessoires), soms staat het er wel bij, soms is het gokken.