Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

in-download.nl
in-download.nl

Herinnering en snelheid van reageren en leveren
Na de aankoop van bitdefender bleek ik akkoord te moeten gaan met automatische verlenging. Hiervoor moest ik mijn creditcardgegevens achterlaten.

Bij navraag klantenservice werd mij verteld dat dit door bitdefender is vereist om je (al gekochte!) abonnement te registreren. Ik zou dit makkelijk kunnen annuleren na activering.
Makkelijk was dat zeker niet, het was een behoorlijk zoekwerk. Maar vooral had ik dit vooraf willen weten. Dan had ik zeker niet voor bitdefender gekozen.

Rare gang van zaken bij bitdefender en dat verkoper dit verzwijgt vind ik niet kunnen
Herinnering was erg prettig. Goede deal.
Heb een jaarabonnement van Bitdefender beveiligingssoftware gekocht. Over prijs en levering ben ik tevreden.
Ooit eerder een update (office 365) aangeschaft en nu -op tijd- netjes geïnformeerd. Update besteld voor zeer scherpe prijs. Geleverd via email, toegepast (ken de procedure) en dus dankzij indownload weer een jaar Office 365 family voor een scherpe prijs. Top!
De code van Bitdefender werkt niet.
Prima zoals de vorige keren, probleemloos
Snelle levering en prima prijs
Bitdefender gekocht maar krijg hem niet geactiveerd om dat het registreren sinds 2 maanden is veranderd heb alles al geprobeerd maar lukt niet nu zit ik met een code die niet te gebruiken is.
maar ben wel mijn geld kwijt.
Bitdefender vraagt om creditcard gegevens die ik niet hebt!
Top!