Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Whiteboards.be
Whiteboards.be
Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

De krijtjes waren bijna allemaal gebroken bij aankomst van mijn pakje. Dit is echter eerder een opmerking voor de koerierdienst dus op jullie service valt niet veel op aan te merken. Heel tevreden met jullie producten!
Alles stevig verpakt en kwalitatief materiaal.
Is echt handig om plannen uit te werken en nooit iets te vergeten wat je hebt opgeschreven
Snel geleverd en goede prijs kwaliteit
Good quality, sturdy board!
Prijs / kwaliteit TOP! Snelle levering!
Vlotte afhandeling van de bestelling, betaling én levering.
Bestellen verliep snel en probleemloos net als de levering.
Super mooie aankoop . Zelfs leuke decoratieve wandbekleding .
Zoveel mooier dan een krijtbord
Ik was al lang op zoek naar een glassboard en via de site kwam ik erop. Heel tevreden van de snelle levering dan ook van het produkt.